משלוח חינם עד הבית מעל 350 ₪

2024-04-17T10:08:39+03:00
מהי אנרגייה ניקבית ואיך היא קשורה לתכשיטים?

אנרגייה ניקבית היא למעשה מה שמייחד אותנו כנשים.
היכולת שלנו להיות רגישות, מעגליות, מכילות, זורמות, קשובות לעצמינו ועוד...
חשוב לשים לב שבכולנו יש גם אנרגייה ניקבית וגם אנרגייה זיכרית, שהיא מאופיינת ביותר משימתיות, מעשיות, פחות רגש ותנועה ועוד...

כשאנחנו מחוברות לאנרגיה הנשית שלנו, אנחנו שלמות ורגועות יותר, יכולות לתת ולקבל מהסביבה, אנחנו מושכות אלינו אנשים טובים יותר ומביאות תוצאות טובות יותר לעצמינו!
הדרכים שהכי משחררות את הנפש ועוזרות לנו להרגיש באנרגיה הנשית שלנו:
1. תנועתיות- ריקוד יעזור לך להרגיש יותר מחוברת לגוף שלך
2. טיפוח קשרים- כשאנחנו מרגישות מחוברות לקשר שלנו עם עצמינו ויודעות איזה קשרים בחיים שלנו מחזקים אותנו ועושים לנו טוב זה מחזק את האנרגיה הנשית שלנו ואנחנו פנויות להתרכז בלמידה והתפתחות.
3. טיפוח חיצוני- כאשר אנחנו מטפחות את עצמינו, ומסתכלות על המראה בתחושה טובה העוצמתיות שלנו בשיאה. אם זה להשקיע בביגוד שלנו, בתספורת שלנו, בתיכשוט שלנו...
אז כן, להשקיע בבחירת התכשיטים שלך ולענוד אותם זה לגמרי אחת הדרכים שיכולות להעצים אותך, את החיבור שלך לעצמך ולצד הנשי שבך.


התכשיטים שלי נעשים מתוך חשיבה עלייך, מה יהיה מונח יפה על הצוואר שלך וידגיש אותו, איזה עגילים יחמיאו לפנים שלך וכן הלאה. מה יגרום לך להרגיש העצמה וביטחון כשאת מסתכלת במראה.
אני עונדת כל תכשיט לפני שאני יוצאת איתו לאור כדי לבדוק את כל הדברים האלה, שיהיו הכי מדוייקים שיאפשרו לך את החופש לבטא את עצמך.

מה את אומרת? תיכנסי לבחור לך איזה תכשיט או שניים?
מוכנה להשקיע בעצמך? רוצה יותר ביטחון עצמי?
 מוזמנת פנימה באהבה:)